one year

Idag fyller min systerdotter 1 år och vi åkte och firade henne, riktigt trevligt och jag älskar båda mina syskonbarn mer än allt annat! Hon blev riktigt glad för alla presenter, särskillt roligt var saker som lät. Fikat också såklart 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vilka fina bilder. Tack för att ni kom idag. Ingrid hade så kul. Gustav har pratat om dig hela kvällen, han berättade att ni hade läst bok och lekt med båten på hans rum. /Syster

Svar: Å vad roligt, ja Gustav satt o lyssnade med stora öron när jag läste :)
Hanna Holm

#2 - - Anna:

Härligt att vara nära sin familj! Fin blogg du har.

Kika gärna in på min och lämna en kommentar om du vill!

#3 - - Joy Wagner:

åhh cakepops! underbara bilder!
Hoppas ni har en riktigt fin kväll <3

kika gärna in och lämna ett litet spår på min nya blogg.. inom kort kommer jag dela med mig av sponsrade tävlingar med riktigt fina priser :) hade varit kul om du deltog!

Upp